PyGame - цртање и петље¶
Питање 1.¶
- 10 пиксела
- Нетачно
- 20 пиксела
- Нетачно
- 30 пиксела
- Тачно
- 40 пиксела
- Нетачно
Q-81: Када се помоћу петље црта испрекидана линија са цртама дужине 20 и размацима дужине 10, следећа црта је померена у односу на претходну за
Изабери одговор:
Питање 2.¶
- усправна испрекидана линија
- Нетачно
- водоравна испрекидана линија
- Нетачно
- степенаста линија
- Тачно
Q-82: Шта се исцртава следећим кодом?
x, y = 100, 100 for i in range(10): pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (x, y), (x+10, y), 1) pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (x+10, y), (x+10, y+10), 1) x, y = x+10, y+10
Изабери одговор:
Питање 3.*¶
- слика 1
- Нетачно
- слика 2
- Тачно
- слика 3
- Нетачно
- слика 4
- Нетачно
Q-83: Која од датих слика настаје извршавањем следећег кода?
boje = [pygame.Color("red"), pygame.Color("blue"), pygame.Color("white")] for i in range(3): pygame.draw.rect(prozor, boje[i], (x + i*15, y + i*20, 30, 20))
Изабери одговор:
Питање 4.*¶
- слика 1
- Тачно
- слика 2
- Нетачно
- слика 3
- Нетачно
- слика 4
- Нетачно
Q-84: Која од датих слика настаје извршавањем следећег кода?
boje = [pygame.Color("red"), pygame.Color("blue"), pygame.Color("white")] for i in range(3): pygame.draw.rect(prozor, boje[i], (x + i*15, y + i*5, 30, 20))
Изабери одговор:
Питање 5.*¶
- слика 1
- Нетачно
- слика 2
- Нетачно
- слика 3
- Тачно
- слика 4
- Нетачно
Q-85: Која од датих слика настаје извршавањем следећег кода?
for a in range(10, 60, 10): pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (x+a, y), (x+a-d, y+d))
Изабери одговор:
Питање 6.¶
- слика 1
- Нетачно
- слика 2
- Нетачно
- слика 3
- Тачно
- слика 4
- Нетачно
Q-86: Која од понуђених слика настаје извршавањем следећег кода?
boje = [pygame.Color("red"), pygame.Color("blue"), pygame.Color("white")] for i in range(3): pygame.draw.circle(prozor, boje[i], (x - i*10, y), 10)
Изабери одговор:
Питање 7.*¶
- pygame.draw.circle(prozor, pygame.Color("black"), (x, y-r), r, 1)
- Тачно
- pygame.draw.circle(prozor, pygame.Color("black"), (x-r, y), r, 1)
- Тачно
- pygame.draw.circle(prozor, pygame.Color("black"), (x, y), r, 1)
- Нетачно
- pygame.draw.circle(prozor, pygame.Color("black"), (x+r, y), r, 1)
- Тачно
- pygame.draw.circle(prozor, pygame.Color("black"), (x, y+r), r, 1)
- Тачно
Q-87: Које од кружних ЛИНИЈА, задатих следећим наредбама, садрже тачку (x, y)?
Изабери одговорe:
Питање 8.*¶
- (x+a, y)
- Нетачно
- (x+a, y+a)
- Нетачно
- (x+2*a, y)
- Тачно
- (x, y+2*a)
- Тачно
- (x, y+a)
- Нетачно
Q-88: Следећим кодом исцртава се пет кругова. Шта треба да стоји уместо (P, Q), да би се ти кругови додиривали?
for a in range(20, 120, 20): pygame.draw.circle(prozor, pygame.Color("black"), (P, Q), 20, 1)
Изабери одговорe:
Питање 9.**¶
- слика 1
- Нетачно
- слика 2
- Тачно
- слика 3
- Нетачно
- слика 4
- Нетачно
Q-89: Која од датих слика настаје извршавањем следећег кода?
for r in range(a, n*a+1, a): pygame.draw.circle(prozor, pygame.Color("black"), (x+r, y), r, 1)
Изабери одговор:
Питање 10.*¶
for i in range(10): pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (x0+2*i*a, y0), (x0+(2*i+1)*a, y0), 1)
for t in range(0, 20*a, 2*a): pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (x0+t, y0), (x0+t+a, y0), 1)
x = x0 for i in range(10): pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (x, y0), (x+a, y0), 1) x += 2*a
for t in range(a, 20*a, 2*a): pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (x0+t-a, y0), (x0+t, y0), 1)
- код 1
- Тачно
- код 2
- Тачно
- код 3
- Тачно
- код 4
- Тачно
Q-90: Којим од датих кодова се може нацртати водоравна испрекидана линија од 10 цртица која почиње од тачке (x0, y0), тако да су и цртице и размаци дужине a?
Изабери одговорe:
Питање 11.*¶
- код 1
- Тачно
- код 2
- Нетачно
- код 3
- Нетачно
- код 4
- Нетачно
Q-91: Која од понуђених слика настаје извршавањем следећег кода?
dx, dy = 10, 10 for i in range(n): pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (x, y), (x+dx, y+dy), 1) x += dx y += dy dy = -dy
Изабери одговор:
Питање 12.*¶
for i in range(n+1): pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (x, y+i*a), (x+a, y+i*a), 1) pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (x+i*a, y), (x+i*a, y+a), 1)
for i in range(n+1): pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (x, y), (x+a, y), 1) pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (x, y), (x, y+a), 1)
for i in range(n+1): pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (x, y+i*a), (x+n*a, y+i*a), 1) pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (x+i*a, y), (x+i*a, y+n*a), 1)
for i in range(n+1): pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (x, y+i*a), (x, y+(i+1)*a), 1) pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (x+i*a, y), (x+(i+1)*a, y), 1)
- код 1
- Нетачно
- код 2
- Нетачно
- код 3
- Тачно
- код 4
- Нетачно
Q-92: Којим од датих кодова може да се нацрта n+1 усправних и n+1 водоравних линија, које формирају решетку од n x n једнаких квадрата?
Изабери одговор:
Питање 13.**¶
- слика 1
- Нетачно
- слика 2
- Нетачно
- слика 3
- Нетачно
- слика 4
- Тачно
Q-93: Која од датих слика настаје извршавањем следећег кода?
for a in range(5): for b in range(3): pygame.draw.rect(prozor, pygame.Color("black"), (x+20*a, y+20*b, 10, 10, 1)
Изабери одговор:
Питање 14.**¶
Ове четири слике су креиране помоћу четири петље дате у наставку, али не у том редоследу.
Испиши редне бројеве петљи у редоследу у коме су дате резултујуће слике.
for a in range(0, 75, 15): pygame.draw.rect(prozor, pygame.Color("black"), (x, y+a, 50, 10), 1)
for a in range(10, 60, 10): pygame.draw.rect(prozor, pygame.Color("black"), (x, y, a, a), 1)
for a in range(10, 60, 10): pygame.draw.rect(prozor, pygame.Color("black"), (x-a, y-a, a, a), 1)
for a in range(0, 75, 15): pygame.draw.rect(prozor, pygame.Color("black"), (x+a, y, 10, 50), 1)
Одговор: