Цртање¶
Незаобилазни део сваког PyGame програма је цртање по екрану. PyGame
омогућава корисницима да цртају различите облике (дужи, правоугаонике,
кругове, елипсе, многоуглове, кружне лукове и слично). Сви они могу
бити обојени различитим бојама. Поред тога могуће је на екранима
приказивати и слике (учитане из png
или jpg
датотека), а
могуће је исписивати и текст (коришћењем различитих фонтова). Задатак
ове главе је да се прво упознамо са основном структуром PyGame
програма у којима ћемо вршити цртање, а да се затим упознамо са
начином на који се цртају различити облици (некада кажемо да су то
различите графичке примитиве).
- Час 1 - координате, боје, дужи
- Испод хаубе: основна структура PyGame програма
- Час 2 - кругови, правоугаоници, елипсе
- Час 3 - многоуглови, комбиновање разних облика, слике, текст
- Час 4 - израчунавање координата
- Час 5 - релативно задавање координата и димензија
- Час 6 - релативне координате - утврђивање