Израда сложенијих цртежа помоћу петљи¶
У овој лекцији дајемо неколико предлога слика на којима можете да вежбате све што сте до сада научили. У решењима треба комбиновати двоструке, па и вишеструке петље, а често су потребне и наредбе гранања (if).
Задаци су различите тежине, а неки су и прилично тешки. Одаберите задатке који вам одговарају по тежини. Подсећамо вас да можете да преузмете архиву са нашим решењима скоро свих задатака, да их погледате и испробате. Ово вам може помоћи да дођете до идеје у другим задацима.
Задатак - шаховска табла¶
Задатак - зграда¶
Задатак - цигле¶
Задатак - преплет¶
Задатак - саће¶
Задатак - рајсфершлус¶
Задатак - паркет¶
Задатак - коцка¶
Задатак - кутије¶
У овом програму се користи нумеричко поље. Од вредности у нумеричком пољу зависи број кутија које треба нацртати. Слике редом одговарају вредностима 1, 2, 3, 4.
![../_images/drawing_advanced_boxes1.png](https://petljamediastorage.blob.core.windows.net/root/Media/Default/Kursevi/Srednja/cs/drawing_advanced_boxes1.png)
![../_images/drawing_advanced_boxes2.png](https://petljamediastorage.blob.core.windows.net/root/Media/Default/Kursevi/Srednja/cs/drawing_advanced_boxes2.png)
![../_images/drawing_advanced_boxes3.png](https://petljamediastorage.blob.core.windows.net/root/Media/Default/Kursevi/Srednja/cs/drawing_advanced_boxes3.png)
![../_images/drawing_advanced_boxes4.png](https://petljamediastorage.blob.core.windows.net/root/Media/Default/Kursevi/Srednja/cs/drawing_advanced_boxes4.png)
Покушајте да напишете програм који црта овакву слику. Не заборавите да испрограмирате догађај ValueChanged нумеричког поља, као што је доле наведено.
private void nBrojRedova_ValueChanged(object sender, EventArgs e)
{
Invalidate();
}