PyGame - цртање линија¶
Питање 1.¶
У ком положају ће бити дуж исцртана наредном командом?
pygame.draw.line(prozor, pg.Color("black"), (150, 350), (150, 450), 1)
- Дуж ће бити постављена хоризонтално.
- Нетачно
- Дуж ће бити постављена вертикално/усправно.
- Тачно
- Дуж ће бити искошена.
- Нетачно
Q-235: Изабери тачан одговор:
Питање 2.¶
Шта представља последњи аргумент у следећем позиву функције draw (у овом случају број 1
)?
pygame.draw.line(prozor, pg.Color("black"), (400, 300), (400, 400), 1)
- Дебљину линије изражену у пикселима.
- Тачно
- Дебљину линије изражену у милиметрима.
- Нетачно
- Дужину линије изражену у центриметрима.
- Нетачно
Q-236: Изабери тачан одговор:
Питање 3.¶
Какву дуж исцртава следећа наредба?
pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (120, 350), (370, 350), 3)
- Усправну дуж дужине 350
- Нетачно
- Усправну дуж дужине 250
- Нетачно
- Водоравну дуж дужине 350
- Нетачно
- Водоравну дуж дужине 250
- Тачно
Q-237: Изабери тачан одговор:
Питање 4.¶
Шта се исцртава помоћу следеће две наредбе?
pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (250, 400), (450, 400), 3) pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (350, 400), (350, 600), 3)
- Фигура у облику слова Г
- Нетачно
- Фигура у облику слова L
- Нетачно
- Фигура у облику слова Т
- Тачно
- Фигура у облику знака +
- Нетачно
Q-238: Изабери тачан одговор:
Питање 5.¶
Шта се исцртава помоћу следеће три наредбе?
pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (x, y), (x+100, y+200), 3) pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (x, y), (x+200, y+100), 3) pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (x+200, y+100), (x+100, y+200), 3)
- Троугао
- Тачно
- Фигура у облику слова А
- Нетачно
- Фигура у облику слова F
- Нетачно
- Ни једна од наведених фигура
- Нетачно
Q-239: Изабери тачан одговор:
Питање 6.¶
Следеће наредбе цртају једну црвену и једну црну дуж:
pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("red"), (a, b), (c, d), 3) pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (a, d), (c, d), 3)
Познато је да је a < c. Која од ових слика може да се добије извршавањем горе наведених наредби?
- слика 1
- Тачно
- слика 2
- Нетачно
- слика 3
- Нетачно
- ни једна од наведених слика
- Нетачно
Q-240: Изабери тачан одговор:
Питање 7.¶
Следеће наредбе цртају једну црвену и једну црну дуж:
pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("red"), (a, b), (c, d), 3) pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (a, d), (c, b), 3)
Која од ових слика може да се добије извршавањем горе наведених наредби?
- слика 1
- Нетачно
- слика 2
- Нетачно
- слика 3
- Тачно
- ни једна од наведених слика
- Нетачно
Q-241: Изабери тачан одговор:
Питање 8.¶
Која од наредних наредби исцртава дијагоналу прозора димензије 300 x 300?
pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (0, 0), (0, 300), 1)
pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (300, 0), (300, 300), 1)
pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (0, 300), (300, 0), 1)
- Наредба 1
- Нетачно
- Наредба 2
- Нетачно
- Наредба 3
- Тачно
Q-242: Изабери тачан одговор:
Питање 9.¶
Следеће наредбе цртају једну црвену и једну црну дуж:
pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("red"), (a, b), (c, d), 3) pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (a, b-50), (c, d-50), 3)
Која од ових слика може да се добије извршавањем горе наведених наредби?
- слика 1
- Тачно
- слика 2
- Нетачно
- слика 3
- Нетачно
- слика 4
- Нетачно
Q-243: Изабери тачан одговор:
Питање 10.*¶
Нека је прозор димензија 200 x 200. Којом командом ће се исцртати вертикална линија (дебљине 2 пиксела) која дели површину прозора на два потпуно једнака дела?
pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (0, 100), (0, 100), 2)
pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (0, 99), (0, 99), 2)
pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (100, 0), (100, 200), 2)
pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (99, 0), (99, 200), 2)
- Наредба 1
- Нетачно
- Наредба 2
- Нетачно
- Наредба 3
- Нетачно
- Наредба 4
- Тачно
Q-244: Изабери тачан одговор:
Питање 11.*¶
Нека један PyGame програм исцртава прозор димензија 800 x 800. Којим од понуђених парова наредби се исцртава знак +.
pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (300, 300), (300, 400), 5) pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (250, 350), (350, 350), 5)
pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (250, 300), (250, 400), 5) pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (250, 350), (350, 350), 5)
pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (250, 300), (300, 400), 5) pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (250, 350), (350, 350), 5)
- Наредбе 1
- Тачно
- Наредбе 2
- Нетачно
- Наредбе 3
- Нетачно
Q-245: Изабери тачан одговор:
Питање 12.*¶
Следећи PyGame програм исцртава знак +.
pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (x, y-d), (x, y+d), 5) pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (x-d, y), (x+d, y), 5)
Које вредности треба да имају променљиве x, y, d, да би плус био уписан у квадрат са теменима (350, 300), (350, 600), (650, 600), (650, 300)?
- x = 500, y = 300, d = 300
- Нетачно
- x = 500, y = 450, d = 300
- Нетачно
- x = 500, y = 450, d = 150
- Тачно
- x = 500, y = 300, d = 150
- Нетачно
Q-246: Изабери тачан одговор:
Питање 13.*¶
Шта исцртавају следеће наредбе?
for i in range(200, 400, 40): pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (i, 400), (i, 550), 3)
- пет усправних дужи дужине 150, размакнутих за по 40 пиксела
- Тачно
- пет усправних дужи дужине 40, размакнутих за по 150 пиксела
- Нетачно
- пет водоравних дужи дужине 150, размакнутих за по 40 пиксела
- Нетачно
- пет водоравних дужи дужине 40, размакнутих за по 150 пиксела
- Нетачно
Q-247: Изабери тачан одговор:
Питање 14.*¶
Шта исцртавају следеће наредбе?
for i in range(200, 800, 60): pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (i, 100), (i+50, 100), 3)
- испрекидану линију са цртицама дужине 50 и празнинама дужине 60
- Нетачно
- испрекидану линију са цртицама дужине 50 и празнинама дужине 10
- Тачно
- испрекидану линију са цртицама дужине 60 и празнинама дужине 10
- Нетачно
- испрекидану линију са цртицама дужине 60 и празнинама дужине 50
- Нетачно
Q-248: Изабери тачан одговор:
Питање 15.*¶
Нека је у прозор уцртана дуж следећом наредбом
pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (350, 450), (350, 500), 5)
Нека је нацртана дуж страница троугла. Са којом од понуђених тачака она одређује тупоугли троугао тако да дата дуж припада једном краку тог тупог угла?
- (550, 350)
- Тачно
- (550, 500)
- Нетачно
- (550, 475)
- Нетачно
Q-249: Изабери тачан одговор:
Питање 16.*¶
Нека је у прозор уцртана дуж AB следећом наредбом
pygame.draw.line(prozor, pygame.Color("black"), (400, 450), (800, 450), 1)
и нека су x, y координате тачке C. Означи тачна тврђења.
- Ако је x = 600, онда је ABC једанкокраки троугао.
- Нетачно
- Ако је y = 450, онда ABC није троугао.
- Тачно
- Ако је ABC правоугли троугао, онда мора бити (x == 400) or (x == 800).
- Нетачно
Q-250: Изабери тачан одговор:
Питање 17.*¶
Дате су следеће наредбе:
prozor = pygamebg.open_window(400, 400, "PyGame")
pygamebg.wait_loop()
pg.draw.line(prozor, pg.Color("black"), (100, 100), (300, 300), 5)
prozor.fill(pg.Color("white"))
import pygame as pg, pygamebg
Сложи их тако да добијеш програм чијим ће се покретањем добити прозор као на слици.
(Наведи редне бројеве наредби према редоследу којим морају бити извршене, на пример 12657834)
Одговор: