Напиши програм који имплементира игрицу хватања кртица. На пољу
постоји 9 кртица, оне насумично излазе из рупе и задржавају се на
површини или у рупи насумично одређено време. Када играш кликне
мишем на кртицу док је ван рупе, она се сматра ухваћеном (и више се
не спушта). Циљ игре је да се ухвате све кртице.
Анимацију можеш реализовати помоћу следећих слика кртице (именоване
као krtica1.png, …, krtica10.png).
Petlja.org koristi kolačiće kako bi vam pružao najbolje korisničko iskustvo. Nastavkom korišćenja sajta smatraćemo da ste saglasni sa korišćenjem kolačića. Saznajte više
U redu
Obaveštenje
Molimo vas da popunite sva polja obeležena kao obavezna.Desila se greška prilikom slanja vašeg odgovora.Vaš odgovor je zabeležen. Hvala!Vaši odgovori su zabeleženi. Hvala!