Овај курс је намењен ученицима специјализованих ИТ одељења 3. разреда за предмет објектно оријентисано програмирање.
Поред рада у школи, курс може да се користи и самостално.
Објектно оријентисано програмирање за трећи разред специјализованих ИТ одељења
1. Увод
2 Класе и објекти
2.1 Основни појмови о класама и објектима
2.2 Енкапсулација
2.3 Статички и нестатички методи
2.4 Статички полиморфизам, оператори
2.5 Апстракција, индексери
2.6 Пример дизајнирања класе
2.7 Модуларност, библиотеке
2.8 Групе класа
3 Генеричке класе
3.1 Генеричке класе, вишеструка употребљивост
4 Наслеђивање и полиморфизам
4.1 Основно о наслеђивању
4.2 Апстрактни методи и класе
4.3 Интерфејси
4.4 Виртуелни методи
5 Примери пројеката са решењима
5.1 Различита кретања
5.2 Квиз
5.3 Вредност функције
5.4 Приказ рада алгоритама сортирања
Шта ћеш научити
Шта је објектно оријентисано програмирање (ООП) и зашто је настало, тј. које проблеме развоја софтвера је решило
Шта су основни концепти ООП и како се остварују
Који су основни принципи развоја софтвера, зашто их се придржавати и како ООП у томе помаже
Потребне ствари за курс
Инсталирано окружење *Visual Studio* (довољно је инсталирати издање *Community edition* које је бесплатно) или неко друго окружење за развој програма у језику C# (на пример *Mono develop*).
Sadržaj kursa
1 lekcija
1 kviz
1 lekcija
1 lekcija
1 kviz
2 lekcije
1 kviz
2 lekcije
1 kviz
2 lekcije
1 kviz
2 lekcije
1 kviz
2 lekcije
3 lekcije
4 lekcije
1 kviz
1 lekcija
3 lekcije
1 kviz
1 lekcija
1 lekcija
1 kviz
4 lekcije
1 kviz
5 lekcija
1 kviz
2 lekcije
1 kviz
1 lekcija
1 lekcija
1 lekcija
4 lekcije
1 lekcija
Petlja.org koristi kolačiće kako bi vam pružao najbolje korisničko iskustvo. Nastavkom korišćenja sajta smatraćemo da ste saglasni sa korišćenjem kolačića. Saznajte više
U redu
Obaveštenje
Molimo vas da popunite sva polja obeležena kao obavezna.Desila se greška prilikom slanja vašeg odgovora.Vaš odgovor je zabeležen. Hvala!Vaši odgovori su zabeleženi. Hvala!